Ποια Super cars τα ενσωματώνουν;
Μήπως αυτή είναι η αρχή της μετατροπής των συμβατικών σε ηλεκτρικά οχήματα;
Τι ακριβώς είναι τα ηλεκτρικά μοτέρ στους τροχούς;
Είναι κινητήρες (ηλεκτρικοί) τοποθετημένοι στους τροχούς ενός αυτοκινήτου, και μπορούν να απλοποιήσουν τη μετατροπή ενός αυτοκινήτου με ΜΕΚ σε ηλεκτρικό, καθώς δεν απαιτείται να καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από αυτόν που ήδη καταλαμβάνουν οι τροχοί. Αυτά τα μοτέρ των τροχών είναι διαθέσιμα για αυτοκίνητα, φορτηγά βαρέως τύπου και λεωφορεία.
Είναι κινητήρες (ηλεκτρικοί) τοποθετημένοι στους τροχούς ενός αυτοκινήτου, και μπορούν να απλοποιήσουν τη μετατροπή ενός αυτοκινήτου με ΜΕΚ σε ηλεκτρικό, καθώς δεν απαιτείται να καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από αυτόν που ήδη καταλαμβάνουν οι τροχοί. Αυτά τα μοτέρ των τροχών είναι διαθέσιμα για αυτοκίνητα, φορτηγά βαρέως τύπου και λεωφορεία.
Υπάρχει αρκετός χώρος σε μια πλήμνη τροχού ώστε να φιλοξενηθεί ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας
Όσο μικρότερο το βάρος, τόσο καλύτερη η σταθερότητα του αυτοκινήτου και ελαφρύτερο το αμάξωμα που τοποθετείται στις αναρτήσεις.
Ένα Lohner-Porsche ηλεκτρικό υβρίδιο πετρελαίου του 1900
Οι κινητήρες στο εσωτερικό των τροχών χρησιμοποιούνται τώρα σε δύο
πρωτότυπα super car, και μπορεί να γίνουν ο γρήγορος και πλάγιος τρόπος
δημιουργίας ενός ηλεκτρικού αμαξώματος. Το ένα είναι το Rimac, και το άλλο το Quant.
Το 1088 ίππων Rimac χρησιμοποιεί συμβατικές μπαταρίες λιθίου – φωσφορικών και έχει εμβέλεια περίπου 595 χλμ. Αυτά τα νούμερα βέβαια δείχνουν λίγο εξωπραγματικά.
ΒΙΝΤΕΟ.
ΠΗΓΗ. tosynergeio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου