Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

Πολύ κοντά σε συμφωνία ΠΕΠΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Τι περιλαμβάνει η συμφωνία

ΚΥΡΙΑΚΗ 26-11-2017




 
Πολύ κοντά στη συμφωνία βρίσκονται πλέον ΠΕΠΕ και Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η συμφωνία είναι αποτέλεσμα της
διαπραγμάτευσης μεταξύ των δύο μερών και θα έχει ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018 έως τις 31 Αυγούστου 2018.





Διαβάστε τι περιλαμβάνει το τελικό κείμενο που απέστειλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 

1) Η εταιρεία αναλαμβάνει να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να πραγματοποιηθούν:
α) άμεσεςπροσλήψεις νέων μηχανοδηγών,
β) άμεση εκπαίδευση των 21 βοηθών μηχανοδηγού, και
γ) άμεση εκπαίδευση και ενημέρωση όλων των μηχανοδηγών σε όλους τους τύπους των μηχανών έλξης και των υποδομών.

2) Τα δύο μέρη δεσμεύονται να εξορθολογίσουν τη διαχείριση του προσωπικού (υπηρεσίες/βαρδιολόγιο).

3) Λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών, οι μηχανοδηγοί θα εργάζονται μέχρι 7 συνεχό-μενες ημέρες και θα λαμβάνουν τουλάχιστον το ήμισυ των δικαιούμενων αναπαύ-σεων σε μηνιαία βάση. Όταν προκύπτει υπηρεσιακή ανάγκη (πχ εκπαίδευση των βοηθών μηχανοδηγών, λήψη των θερινών αδειών, μεγάλος αριθμόςδελτίων ασθε-νείας ή έκτακτων περιστατικών ή/και συμβάντων), επιτρέπεται να εργάζονται και πέραν των 7 συνεχόμενων ημερών και κατά το μέγιστο μέχρι 9 συνεχόμενες ημέρες και να λαμβάνουν τουλάχιστον το ήμισυ των δικαιούμενων αναπαύσεων σε μηνιαία βάση. 
 
Στην περίπτωση της υπέρβασης των 7 συνεχόμενων ημερών θα πρέπει να υπάρχει συναίνεση του εργαζόμενου. Οι μηχανοδηγοί της κατηγορίας αυτής θα έχουν τα οικονομικά οφέλη που απορρέουν από την ΣΣΕ (χιλιόμετρα, κλπ). Στους μηχανοδηγούς αυτούς η εργασίαθα κατανέμεται ομοιόμορφα.

4) Τόπος ανάληψης και λήξης εργασίας του μηχανοδηγού θεωρείται το Μηχανοστάσιο, σύμφωνα με τις εκάστοτε τοποθετήσεις προσωπικού. Στην περίπτωση μετάβασης από το Μηχανοστάσιο ανάληψης υπηρεσίας σε άλλο Μηχανοστάσιο (για ανάληψη υπηρεσίας – άνευ υπηρεσίας) δεν θα καταβάλεται χιλιομετρική αποζημίωση. Ο χρόνος μετάβασης και επιστροφής θα προσμετράται κανονικά στο ωρά-ριο εργασίας.

5) Ο χρόνος παραλαβής και παράδοσης των Δ/Η (ήτοι 90 λεπτά της ώρας συνολικά) θα υπολογίζεται σε 60 τρενοχιλιόμετρα. Ο χρόνος παραλαβής και παράδοσης για τις Αυτοκινητάμαξες (ήτοι 60 λεπτά της ώρας συνολικά) θα υπολογίζεται σε 40 τρενοχι-λιόμετρα.

6) Δεν θα καταβάλεται αποζημίωση στα τρενοχιλιόμετρα της κατηγορίας Δ στα Μη-χανοστάσια στα οποία δεν υπάρχουν κινητήριες μονάδες έλξης για ελιγμούς. Στα Μηχανοστάσια στα οποία υπάρχουν κινητήριες μονάδες έλξης για ελιγμούς, τα τρενοχιλιόμετρα της κατηγορίας Δ θα αποζημιώνονται μόνο εφόσον καταγράφεται το ID κάθε κινητήριας μονάδας έλξης (που χρησιμοποιήθηκε), καθώς και ο χρόνος (που χρησιμοποιήθηκε).

7) Δεν θα καταβάλεται αποζημίωση στα τρενοχιλιόμετρα της κατηγορίας Δ που πραγματοποιούνται εν πορεία (και εν παύσει).

8) Όλοι οι Μηχανοδηγοί επί των τρένων (δηλαδή όσοι κάνουν επιβατικά και εμπορικά δρομολόγια, καθώς και ελιγμούς) θα λάβουν από την 1η Ιανουαρίου, έως και την λήξη της ισχύουσας ΣΣΕ, bonus 90 ευρώ ανά μήνα. Η καταβολή θα γίνει άπαξ, με τον μισθό του Μαρτίου 2018.

9) Ρητά συμφωνείται ότι όσοι μηχανοδηγοί αιτήθηκαν σε συνέχεια του αριθ. 2280/ 17/Τ4/18.7.2017 εγγράφου των ΔΙΚΑΜ/ΔΑΔ να εργάζονται μόνο πενθήμερο, θα εργάζονται πενθήμερο και θα λαμβάνουν τις εβδομαδιαίες αναπαύσεις τους.

10) Με βάση τα ανωτέρω ο μέγιστος ημερήσιος χρόνος συνεχούς μηχανοδήγησης σε Αυτοκινητάμαξες (Man, R/B, ICAEG) και ηλεκτρο-αυτοκινητάμαξες (Desiro) συμφωνείται να μην υπερβαίνει τις 5,5 ώρες, με διάλειμμα μισής (1/2) ώρας το οποίο θα συμφωνείται ανάλογα με τη δομή των υπηρεσιών εργασίας.

11) Όλοι οι Μηχανοδηγοί θα εργάζονται επί των αμαξοστοιχιών (πλην αυτών που είναι εκτός κυρίων καθηκόντων με απόφαση της Υγειονομικής Επιτροπής – σύμφωνα και με τη ΣΣΕ).

12) Οι θερινές άδειες του έτους 2018 για το προσωπικό έλξης που εργάζεται επί των αμαξοστοιχιών πέραν του 5ημέρου κατά τα προβλεπόμενα κατωτέρω (όρος 3 της παρόντος) θα δοθούν κατά την χρονική περίοδο μεταξύ 1ης Ιουνίου και 5 Σεπτεμβρίου 2018.


Την Τρίτη θα συνεδριάσει η ΠΕΠΕ στο Λιανοκλάδι για την επικύρωση της συμφωνίας.
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου