Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ

 


Στο πλαίσιο της καλύτερης εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, συνταξιούχων και εργοδοτών και με σκοπό την αποφυγή πολύωρων αναμονών και συνωστισμού στις μονάδες του e-ΕΦΚΑ, από 31 Αυγούστου 2020, εισάγεται νέο σύστημα εξυπηρέτησης με ραντεβού.

Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της νέας υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην νέα ηλεκτρονική υπηρεσία. Με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού
αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια. Από τη δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού εξαιρούνται οι παρακάτω συναλλαγές, οι οποίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στους πολίτες που σημαίνει, ότι δε χρειάζεται επίσκεψη σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ για τη διεκπεραίωσή τους:

  •  Ο χρήστης ασφαλισμένος, για να υποβάλει αίτηση χορήγησης επιδόματος ασθενείας, μεταβαίνει στον παρακάτω σύνδεσμο ( https://apps.ika.gr/clbenefit-employee/ )

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΦΚΑ (ΑΓ.ΚΩΝ/ΝΟΥ 16)


ΕΦΚΑ-ΤΑΠΟΤΕ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ
Τηλ: 210.8110100 - 013
e-mail: tm.apontapote@efka.gon.gr


Για το τμήμα Διοικητικής υποστήριξης & αρχείου: asf.tapote@efka.gov.gr


Για το τμήμα ανακεφαλαίωσης & χρόνου ασφάλισης: tm.anak.tapote@efka.gov.gr


Για το τμήμα απονομής συντάξεων: tm.apontapote@efka.gov.gr


Παρακαλούμε επισκεφθείτε τη σελίδα ΕΦΚΑ: efka.gov.gr
και με κωδικούς του TAXISNET θα κατατεθεί ηλεκτρονικά το ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

 

ΠΗΓΗ. t-spap.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου