Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

Σιδηροδρομικό τελεφερίκ Κιέβου




Το τελεφερίκ κατασκευάστηκε μεταξύ του 1902-1905, και άνοιξε για πρώτη φορά στο κοινό στις 7 Μαΐου το 1905.

Το κόστος κατασκευής, περίπου 230.000 ρωσικά ρούβλια. Το τελεφερίκ ήταν το έργο του Arthur Abrahamson, ο οποίος έλαβε την επαγγελματική κατάρτιση για την σιδηροδρομική τεχνολογία στη Ζυρίχη , Ελβετία και Αγία Πετρούπολη , Ρωσία .

Οι δύο σταθμοί  σχεδιάστηκαν από τον Ν. Piatnitskiy και η δομή των γραμμών σχεδιάστηκε από τον Ν. Μπαρίσνικοφ.
Το τελεφερίκ χρησιμοποιεί δύο σιδηροδρομικές γραμμές.

Τα δύο οχήματα διακρίνονται με τα κυριλλικά γράμματα Λ και П που ξεχωρίζουν για το αριστερό και το δεξί.


Το τελεφερίκ ανακαινίστηκε τρεις φορές: το 1928, το 1958 και το 1984.
Εύρος τροχιάς : 1,000 mm (3 ft 3 3/8).
Συνολικό μήκος track: 238 μέτρα (781 πόδια).

Η συνολική κλίση της πλαγιάς στην οποία το τελεφερίκ τρέχει σε είναι 36%.
Τα τελεφερίκ τροφοδοτείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα που βρίσκεται στο εσωτερικό του άνω σταθμού.
Ο χρόνος ταξιδιού μεταξύ των σταθμών είναι περίπου 3 λεπτά.
Η διαδρομή είναι από την πλατεία Mykhailivska  στην πλατεία Poshtova στην Podil.







   ΑΝΩ ΣΤΑΘΜΟΣ


    ΚΑΤΩ ΣΤΑΘΜΟΣ





ΠΗΓΗ. en.wikipedia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου