Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

ΤΡΕΝΑ - Παλιές προηγμένες κατασκευές κινητήριων μηχανών

ΔΕΥΤΕΡΑ 27-2-2017


A row of LNER streamlined locomotives belch out smoke at a London railway station, where they are to be tested out


Μια σειρά απο βελτιωμένες μηχανές LNER  στο σιδηροδρομικό σταθμό του Λονδίνου, όπου πρόκειται να δοκιμαστούν
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). 1937




                    Passengers relaxing with a cooked meal on the Illinois Central streamline diesel train 'Green Diamond', circa 1935



Passengers in the spacious lounge car on the new streamlined diesel train 'Green Diamond', introduced by the Illinois Central System to run fast services between Chicago and Illinois


Οι επιβάτες στο ευρύχωρο σαλόνι  της ντηζελοαυτοκινητάμαξας "πράσινο διαμάντι», που εισήχθη από την Illinois Central για την διαδρομή μεταξύ Σικάγο και το Ιλινόις. (Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). Γύρω στο 1935




1930: The first load of passengers queuing for the Bennie Railplane in Glasgow; the inventor George Bennie is third in the queue. The streamlined cars are self propelled, driven by air screws in front and behind, and hang from a steel girder



1930: Passengers on the Bennie Railplane in Glasgow; the inventor George Bennie stands at the end of the carriage. The streamlined cars are self propelled, driven by air screws in front and behind, and hang from a steel girder



1930: Self-propelled and streamlined passenger cars of the George Bennie Railplane system in Glasgow


Αυτοκινούμενες αυτοκινητάμαξες του Γεωργίου Bennie σιδηροδρομική μορφή αεροπλάνου στη Γλασκώβη.  
(Φωτογραφία από τον JA Hampton / Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty Images). 4 του Ιούλη 1930



1932: Cleaning the express locomotive 'Earl Haig' at the Neasden loco sheds of the LNER (London and North Eastern Railway)


Καθαρισμός  ατμομηχανής  "Κόμης Haig" στα υπόστεγα Neasden μηχανή του LNER (Λονδίνο και βορειοανατολικός σιδηρόδρομος).  
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). 8 Σεπ. 1932




1941: Dressed in an engine driver's cap and overalls, the Minister of Transport, Moore-Brabazon, drove the Southern's new streamlined engine, named the 'Channel Packet', on a trial run from its yard


Ντυμένος με φόρμες, μηχανοδηγός ο υπουργός Μεταφορών, Moore-Brabazon, οδήγησε το νέο βελτιωμένο κινητήρα του Νότου, που ονομάζεται το «πακέτο καναλιών», σε δοκιμαστική λειτουργία από την αυλή του 
(Φωτογραφία από Εικόνες Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty). Γύρω στο 1941



1935: A Great Western Railways streamlined train under construction at the Swindon Works


Great Western Σιδηρόδρομοι, τρένο υπό κατασκευή στο Swindon Έργων
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). Ιούνιος του 1935



14th September 1935:  'Silver Link', the new LNER streamlined express train

"Σύνδεση Silver", το νέο βελτιωμένο LNER εξπρές τρένο
(Φωτογραφία από τον JA Hampton / Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty Images). 14 Σεπτέμβρη 1935



1938: Five of the new streamlined trains being introduced by the Santa Fe Railway to run between Chicago and Los Angeles as part of the largest streamlined fleet in the world

Πέντε από τα νέα βελτιωμένα τρένα που εισάγονται από το Santa Fe Railway για την διαδρομή μεταξύ Σικάγο και το Λος Άντζελες ως μέρος του  μεγαλύτερου στόλου  στον κόσμο
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). 11 Μάρτη 1938


1938: The new streamlined 20th Century Ltd. locomotive, designed by Henry Dreyfuss, which runs between New York and Chicago


Η νέα βελτιωμένη (20ου αιώνα ΕΠΕ) ατμομηχανή, που σχεδιάστηκε από τον Henry Dreyfuss, που τρέχει μεταξύ της Νέας Υόρκης και του Σικάγο
(Φωτογραφία από Εικόνες Hulton Archive / Getty). 23 Ιουνίου του 1938




                                  April 1935:  France's latest streamlined train seen from above to emphasise the striking design


Το τελευταίο  βελτιωμένο τρένο της Γαλλίας με εντυπωσιακή σχεδίαση
(Φωτογραφία από Εικόνες Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty). Απρίλιος, 1935




1936: A line of unusual streamlined railcars ordered by GWR at Southall


Μια σειρά από  βελτιωμένες αυτοκινητάμαξες  GWR
(Φωτογραφία από Hudson / Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty Images). 13η Ιανουαρίου, 1936


                    1937: The streamlined class A4 Pacific locomotive 'Dominion of Canada' seen at King's Cross, London, equipped with a locomotive bell of the standard type used in Canada. The bell completes the all-Canadian equipment of the locomotive


Η  Α4 Ειρηνικού κατηγορία ατμομηχανή " Καναδάς"  εξοπλισμένη με καμπάνα .  
Η καμπάνα ολοκληρώνει το all-καναδικό εξοπλισμό της μηχανής
(Φωτογραφία από τον Gerry Cranham / Fox Φωτογραφίες / Getty Images). 17 του Μάρτη 1937



1937: London and North Eastern Railway (LNER) streamlined locomotives during a performance test in London.  From left, Dominion of New Zealand, Golden Shuttle, Empire of India, Golden Eagle and No. 10,000


Λονδίνο και βορειοανατολικός σιδηρόδρομος (LNER) βελτιωμένες μηχανές κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής επιδόσεων στο Λονδίνο. Από αριστερά, Dominion της Νέας Ζηλανδίας, Μεταφορά από και προς Χρυσή, Αυτοκρατορία της Ινδίας, Golden Eagle και Αρ. 10,000
(Φωτογραφία από τον Harry Todd / Fox Φωτογραφίες / Getty Images). 30ης Νοέμβρη του 1937



1937: The sleek Coronation Scot 4-6-8 locomotive at Crewe


Η κομψή Στέψη Scot 4-6-8 ατμομηχανή στο Crewe.  
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). Μάιος 1937




1924: An electric locomotive on the Newcastle Quayside

Ηλεκτρική μηχανή για την Quayside Νιουκάστλ
(Φωτογραφία από Εικόνες Hulton Archive / Getty). Γύρω στο 1924




1938: A new soundproofed and air-conditioned London and North Eastern Railway train at a quayside station in Harwich, Essex


Ενα νέο ηχομονωμένο και κλιματιζόμενο  τρένο σε αποβάθρα σταθμού στο Harwich, Essex Λονδίνο. (Φωτογραφία από τον JA Hampton / Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty Images). 6 του Οκτώβρη 1938




                    1938: The new LMS streamlined locomotive 'Duchess of Gloucester' leaves Euston Station in London on her first long distance journey. She is transporting fifteen German railway experts to a summer meeting of the Institute of Locomotive Engineers in Glasgow

Το νέο βελτιωμένο LMS, ατμομηχανή "Δούκισσα του Gloucester" αφήνει το σταθμό Euston στο Λονδίνο για το πρώτο μεγάλο ταξίδι. Έχει μεταφέρει δεκαπέντε Γερμανούς εμπειρογνώμονες των σιδηροδρόμων σε μια συνάντηση το καλοκαίρι του Ινστιτούτου Μηχανικών Locomotive στη Γλασκώβη.  
(Φωτογραφία από τον HF Davis / Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty Images). 8 Ιούνη του 1938


1933: Two men driving an old 250-ton steam engine admire the new 135-ton streamlined Cornish Riviera Express engine on the track beside them


Δύο άνδρες σε οδήγηση, σε μια παλιά  250-ton ατμομηχανή θαυμάσουν το νέο 135-ton βελτιωμένο Cornish Riviera Express κινητήρα στην πίστα δίπλα τους.  
(Φωτογραφία από Εικόνες PNA Rota / Getty). Δεκέμβριος 1933




               Silver Link, the new LNER streamlined engine, at King's Cross Station in London, September 1935


Silverlink, το νέο βελτιωμένο κινητήρα LNER, στο σταθμό King Cross στο Λονδίνο, Σεπτέμβριος 1935. 
(Φωτογραφία από την Fox Φωτογραφίες / Hulton Archive / Getty Images)



ΠΗΓΗ: avaxnews.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου