Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Την πιλοτική επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου Πελοποννήσου αποφάσισε η Περιφέρεια.

ΣΑΒΒΑΤΟ 2-4-2016















 Η πιλοτική επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου με τουριστικό και μεταφορικό χαρακτήρα μέσω ΣΔΙΤ αποφασίστηκε στη συνάντηση εργασίας του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Κωνσταντίνο Πετράκη, τον τέως Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Παναγιώτη Θεοφανόπουλο και τους Θεματικούς Αντιπεριφερειάρχες κ.κ. Κωνσταντίνα Νικολάκου, Περικλή Μαντά και Θεοφάνη Στεφανόπουλο στην έδρα της Περιφέρειας την Παρασκευή 1 Απριλίου 2016. 

«Το σχέδιό μας για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο έχει κύριο στόχο την τουριστική ανάπτυξη, μέσω της «σιδηροδρομικής κρουαζιέρας» και της ανάπτυξης θεματικών διαδρομών, αλλά και της μεταφορικής» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου τονίζοντας παράλληλα ότι «με το μοντέλο μας αξιοποιούμε τις υποδομές του ΟΣΕ που έχουν άμεση σχέση με το δημόσιο συμφέρον και δεν τα εκχωρούμε» 

Με τον τρόπο αυτό καλύπτουμε κοινωνικές ανάγκες, οικονομικές δραστηριότητες και πολιτικές αντιλήψεις για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας».

Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου εξέφρασε επίσης την ικανοποίησή του για την αγαστή συνεργασία με τον ΟΣΕ, ενώ σημείωσε ότι με την υλοποίηση του σχεδίου αυτού «θα μοχλεύσουμε την τοπική μας οικονομία και θα προσελκύσουμε σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον στην ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, δεδομένου ότι οι φίλοι του σιδηροδρόμου στην Ευρώπη αριθμούν πάνω από 20 εκατομμύρια».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ από την πλευρά του χαρακτήρισε «εθνική πρόκληση» το σχέδιο αυτό, το οποίο έχει την ενεργή υποστήριξη τριών Υπουργών, του κ. Σπίρτζη, της κας Χρυσοβελώνη και της κα Κουντουρά, και ανέφερε ότι «έχουμε τη δυνατότητα να συνεισφέρουμε στην κοινωνική μας οικονομία». 

Τόνισε τέλος ο κ. Πετράκης ότι σε αυτή την προσπάθεια η συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου θα δώσει νέα ώθηση στο σιδηρόδρομο.

Ο κ. Θεοφανόπουλος ακολούθως δήλωσε ότι απώτερος στόχος είναι η οικονομική βιωσιμότητα της λειτουργίας του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο και τόνισε ότι αυτό το μοντέλο είναι πρωτοποριακό, καθώς θα ανοίξει νέους δρόμους σε όλη τη χώρα.


ΠΗΓΗ. enikonomia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου