Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να προσλάβει μηχανοδηγούς για να αυξήσει το έργο της

ΔΕΥΤΕΡΑ 1-2-2016




Στο διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και γενικότερα, στα οφέλη από την ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών (λιμάνι – τρένο) αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στ. Πιτσιόρλας, σε συνέντευξή του στην «Εφημερίδα των Συντακτών».


Σε ερώτηση, σχετικά με τις διαφωνίες του υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη για τις ιδιωτικοποιήσεις, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής: 

«Να ρωτήσετε τον κ. Σπίρτζη. Εγώ θα επιμείνω ότι πρέπει να δούμε την μεγάλη εικόνα: την παραχώρηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, με τη δημιουργία δύο εμπορευματικών κέντρων στο Θριάσιο και στο στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ολο αυτό το πακέτο αλλάζει τη θέση της χώρας στον παγκόσμιο χάρτη, γιατί γίνεται κόμβος στον τομέα των μεταφορών. Αυτό μας ωφελεί πολιτικά και οικονομικά, θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα.

Θα είναι τεράστια η προσφορά αυτής της κυβέρνησης, αν ολοκληρώσει και μάλιστα γρήγορα όλο αυτό το πακέτο των αλλαγών. 

Να σας φέρω ένα παράδειγμα: από φέτος έχει απελευθερωθεί η σιδηροδρομική αγορά και ήδη μια αυστριακή εταιρεία έχει βγάλει άδεια και μπορεί να χρησιμοποιήσει το δίκτυο με δικά της τρένα, εμπορικά στην αρχή. Αν αυτό υλοποιηθεί, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει τεράστιο πρόβλημα.

Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες της, γιατί δεν της επιτρέπεται να προσλάβει μηχανοδηγούς για να μεταφέρει τα φορτία. Γι΄ αυτό και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Ελλείψεις έχουμε και στις υποδομές του δικτύου, που μπορούν να αντιμετωπιστούν από τον ΟΣΕ με τη μορφή του ΣΔΙΤ, υποθέτω. 

Ολα αυτά πρέπει να γίνουν σύντομα. Είναι έργα που βλέπουν προς το μέλλον. 
Η συζήτηση που σε όλα αυτά βλέπει εχθρούς που μας κρατά στο παρελθόν, μας γυρνά στη μιζέρια και τη φτώχεια».  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου