Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Θερμό καλοκαίρι για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Ρώσοι και Γάλλοι ενδιαφέρονται

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23-5-2014


«Τρέχουν» οι εξελίξεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς πρόθεση του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης είναι η ιδιωτικοποίηση να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο τρέχον έτος και οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο ότι οι τρεις κοινοπραξίες που συμμετέχουν στο διαγωνισμό θα πρέπει να υποβάλλουν προσφορές μέσα στο καλοκαίρι. 

 Αυτή τη στιγμή, οι τρεις διεκδικητές διενεργούν due diligence διαδικασία που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τις αρχές Ιουνίου. Ρώσοι και Γάλλοι ενδιαφέρονται πρωτίστως για το μεταφορικό έργο του πρώην ΟΣΕ - εμπορευματικές μεταφορές και επιβατική κίνηση, που εκτιμάται ότι μπορεί να αυξηθεί σημαντικά. 

Όπως είναι γνωστό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι τρεις κοινοπραξίες που έχουν περάσει την τελική φάση του διαγωνισμού είναι η κοινοπραξία των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD-ΓΕΚΤΕΡΝΑ), η SNCF Participations, θυγατρική της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων της Γαλλίας (SNCF) και η SC Grup Feroviar Roman (GFR), ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία της Ρουμανίας. 

Η ρωσική εταιρία σιδηροδρόμων έχει καταρτίσει ήδη μελέτη για τη δημιουργία δικτύου συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών, που θα συνδέει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τη Μόσχα, διατρέχοντας τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ουκρανία. 

Υπολογίζει ότι αν αποκτήσει και τον έλεγχο του ΟΛΘ, που θα είναι η απόληξη του δικτύου στη Μεσόγειο, οι εμπορευματικές μεταφορές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα υπερτριπλασιασθούν την επόμενη δεκαετία.

ΠΗΓΗ. gothess



«Τρέχουν» οι εξελίξεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς πρόθεση του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης είναι η ιδιωτικοποίηση να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο τρέχον έτος και οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο ότι οι τρεις κοινοπραξίες που συμμετέχουν στο διαγωνισμό θα πρέπει να υποβάλλουν προσφορές μέσα στο καλοκαίρι. Αυτή τη στιγμή, οι τρεις διεκδικητές διενεργούν due diligence διαδικασία που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τις αρχές Ιουνίου. Ρώσοι και Γάλλοι ενδιαφέρονται πρωτίστως για το μεταφορικό έργο του πρώην ΟΣΕ - εμπορευματικές μεταφορές και επιβατική κίνηση, που εκτιμάται ότι μπορεί να αυξηθεί σημαντικά. Όπως είναι γνωστό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι τρεις κοινοπραξίες που έχουν περάσει την τελική φάση του διαγωνισμού είναι η κοινοπραξία των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD-ΓΕΚΤΕΡΝΑ), η SNCF Participations, θυγατρική της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων της Γαλλίας (SNCF) και η SC Grup Feroviar Roman (GFR), ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία της Ρουμανίας. Η ρωσική εταιρία σιδηροδρόμων έχει καταρτίσει ήδη μελέτη για τη δημιουργία δικτύου συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών, που θα συνδέει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τη Μόσχα, διατρέχοντας τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ουκρανία. Υπολογίζει ότι αν αποκτήσει και τον έλεγχο του ΟΛΘ, που θα είναι η απόληξη του δικτύου στη Μεσόγειο, οι εμπορευματικές μεταφορές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα υπερτριπλασιασθούν την επόμενη δεκαετία.

ΠΗΓΗ: goTHESS.gr
«Τρέχουν» οι εξελίξεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς πρόθεση του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης είναι η ιδιωτικοποίηση να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο τρέχον έτος και οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο ότι οι τρεις κοινοπραξίες που συμμετέχουν στο διαγωνισμό θα πρέπει να υποβάλλουν προσφορές μέσα στο καλοκαίρι. Αυτή τη στιγμή, οι τρεις διεκδικητές διενεργούν due diligence διαδικασία που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τις αρχές Ιουνίου. Ρώσοι και Γάλλοι ενδιαφέρονται πρωτίστως για το μεταφορικό έργο του πρώην ΟΣΕ - εμπορευματικές μεταφορές και επιβατική κίνηση, που εκτιμάται ότι μπορεί να αυξηθεί σημαντικά. Όπως είναι γνωστό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι τρεις κοινοπραξίες που έχουν περάσει την τελική φάση του διαγωνισμού είναι η κοινοπραξία των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD-ΓΕΚΤΕΡΝΑ), η SNCF Participations, θυγατρική της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων της Γαλλίας (SNCF) και η SC Grup Feroviar Roman (GFR), ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία της Ρουμανίας. Η ρωσική εταιρία σιδηροδρόμων έχει καταρτίσει ήδη μελέτη για τη δημιουργία δικτύου συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών, που θα συνδέει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τη Μόσχα, διατρέχοντας τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ουκρανία. Υπολογίζει ότι αν αποκτήσει και τον έλεγχο του ΟΛΘ, που θα είναι η απόληξη του δικτύου στη Μεσόγειο, οι εμπορευματικές μεταφορές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα υπερτριπλασιασθούν την επόμενη δεκαετία.

ΠΗΓΗ: goTHESS.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου