Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Crash test: Οι εμπορευματικές επιδόσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα τελευταία χρόνια

ΣΑΒΒΑΤΟ 1-3-2014


Της Βάσω Βεγιάζη

Σε ετήσια έσοδα 5 εκατ. ευρώ προσδοκά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την υπηρεσία Intermodal Cargo Shuttle, δηλαδή τα καθημερινά εμπορευματικά δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Τα δρομολόγια διεξάγονται από το Θριάσιο προς τον εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης και αντιστρόφως, με αναχώρηση μετά τις 20.00 μ.μ. και άφιξη πριν τις 06.00 π.μ.

Οι τιμές, σύμφωνα με στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θεωρούνται εξαιρετικά ανταγωνιστικές, από 250 ευρώ terminal to terminal και από 399 ευρώ door to door, με μεταφορά container 20,40 και 45 ποδών.

Σύμφωνα με υπολογισμούς, κάθε μέρα στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη κινούνται ημερησίως 600 φορτηγά και στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να πάρει έργο που αντιστοιχεί σε 60 φορτηγά, δηλαδή μερίδιο αγοράς 10%.  

Το 2012, τα έσοδα από εμπορεύματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έφτασαν τα 20 εκατ., το 2011 τα 22,1 εκατ. και το 2010 τα 23,2 εκατ., ενώ στο πρώτο εξάμηνο του 2013 τα 7,8 εκατ. Χρονιά – ρεκόρ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτέλεσε το 2009, με έσοδα 32,4 εκατ.


ΠΗΓΗ. metaforespress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου