Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

"Φωτογραφική" διάταξη Αρβανιτόπουλου για να κάμψει τους διοικητικούς υπαλλήλους


ΣΑΒΒΑΤΟ 12-10-2013

Με συνέχιση της απεργίας απαντούν στον ανοικτό εκβιασμό του υπουργείου Παιδείας οι σύλλογοι εργαζομένων των τριών μεγαλύτερων ιδρυμάτων της χώρας, του ΕΚΠΑ, του ΕΜΠ και του ΑΠΘ, ενώ η Ομοσπονδία των διοικητικών αναμένεται να καταλήξει σήμερα σε ανάλογη απόφαση. 
Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι μέσα από μαζικότατες Γενικές Συνελεύσεις αποφάσισαν ομόφωνα να μην υποβάλουν τα στοιχεία που τους ζητάει το υπουργείο Παιδείας, το οποίο χθες κατέθεσε την εκβιαστική ρύθμιση.
Μέσα από μαζικότατες Γενικές Συνελεύσεις, οι εργαζόμενοι αποφάσισαν ομόφωνα να μην υποβάλουν τα στοιχεία που τους ζητά το υπουργείο Παιδείας
Ειδικότερα, με τη ρύθμιση του υπουργού Παιδείας προστίθεται στον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα το ειδικό παράπτωμα της μη απογραφής δημοσίου υπαλλήλου, το οποίο τιμωρείται με την ποινή της αργίας. 
Η ρύθμιση κατατέθηκε ως τροπολογία σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Περιβάλλοντος, η συζήτηση του οποίου θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη.
Με βάση τις ανακοινώσεις που έχουν προηγηθεί, όσοι υπάλληλοι δεν σπεύσουν, εντός πέντε ημερών και μετά από σχετική πρόσκληση, να κάνουν την αποτίμηση των προσόντων τους θα τεθούν σε αργία! 
Οι διοικητικοί υπάλληλοι καλούνται μόνοι τους και χωρίς τη μεσολάβηση του οικείου ιδρύματος στο οποίο εργάζονται να δηλώσουν τα προσόντα τους σε ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας, ενώ στη συνέχεια θα πρέπει να καταθέσουν τα σχετικά δικαιολογητικά στην αρμόδια Διεύθυνση Προσωπικού.

Γ. Μυλόπουλος: Πώς υπολόγισε τους "πλεονάζοντες";

Πρόκειται για μια διάτρητη διαδικασία που, όπως αναφέρουν έγκυροι νομικοί, μπορεί να καταπέσει στα δικαστήρια. Σε κάθε περίπτωση, ούτε μέσω αυτής της οδού ο υπουργός Παιδείας διασφαλίζει το πρόγραμμα της διαθεσιμότητας, καθώς προαπαιτούμενο για την εξέλιξή του είναι να καταθέσουν όλοι οι υπάλληλοι τα στοιχεία τους για να γίνει η μοριοδότηση.
Καίρια ερωτήματα, που αφήνουν έκθετο τον υπουργό Παιδείας, θέτει εκ νέου ο πρόεδρος της Συνόδου Πρυτάνεων και πρύτανης του ΑΠΘ, Γ. Μυλόπουλος, σχολιάζοντας το τελευταίο non paper του Κ. Αρβανιτόπουλου με το οποίο τα πανεπιστήμια χαρακτηρίζονται «φέουδα ανομίας». 
«Επειδή η καταγγελία είναι βαρύτατη, ερωτάται ο υπουργός σε τι κινήσεις προχώρησε ώστε να αποκαταστήσει τη διαταραγμένη νομιμότητα, την οποία όπως αποκαλύπτεται γνώριζε από καιρό; Με ποιον τρόπο η κατάργηση προαποφασισμένου αριθμού θέσεων προσωπικού, χωρίς στοιχεία (που τώρα ζητά) και χωρίς αξιολόγηση, αποκαθιστά την ανομία; Γιατί δεν δημοσιοποιεί, αν και του έχει ζητηθεί εδώ και τρεις εβδομάδες από τα ΑΕΙ, τη μέθοδο και τα κριτήρια με τα οποία διαπίστωσε ότι τα 8 συγκεκριμένα ιδρύματα έχουν πλεονάζον προσωπικό;».

«Λάστιχο» οι εκπαιδευτικοί

Πριν αλέκτορα φωνήσαι τρις, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης άδειασε τον υπουργό Παιδείας, που προχθές ενημέρωνε την ΟΛΜΕ για την πρόθεσή του να εξασφαλίσει, μέσω τροπολογίας, οργανικές θέσεις στους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς. 
Η σχετική τροπολογία κατατέθηκε χθες, αλλά είχε παραλειφθεί η παράγραφος για τις οργανικές θέσεις. 
Αυτό που έμεινε ήταν οι ρυθμίσεις που μετατρέπουν σε λάστιχο τον εκπαιδευτικό, ενώ σπάνε κάθε έννοια ωραρίου.
Συγκεκριμένα η ρύθμιση προβλέπει ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο παρέχοντας τις υπηρεσίες τους μέχρι και σε 5 σχολεία! 
Επίσης, όσοι δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο μπορούν να απασχολούνται σε ενδοσχολικές δραστηριότητες, όπως είναι η ενισχυτική διδασκαλία, η πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ενίσχυση της γλωσσομάθειας, οι αθλητικές, πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες ή παρέχοντας διοικητικές υπηρεσίες.
Επιπλέον καθιερώνεται κάρτα ωραρίου εργασίας για όλους τους εκπαιδευτικούς, κατά τα πρότυπα του Δημοσίου, ενώ ο διευθυντής του σχολείου θα υποχρεούται να καταχωρεί σε ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου Παιδείας τα στοιχεία παρουσίας ή απουσίας του προσωπικού της μονάδας του. 
Πρόκειται για ρυθμίσεις που στοχεύουν μόνο στον εντυπωσιασμό και δεν έχουν κανένα πρακτικό αποτέλεσμα, καθώς είναι γνωστό ότι η απουσία ενός δασκάλου ούτε κρύβεται ούτε αποσιωπάται...


ΠΗΓΗ. Η ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου