Κυριακή 19 Μαΐου 2013

ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΠΟΤΕ - The Train That Never Stops

ΚΥΡΙΑΚΗ 19-5-2013
Μια νέα καινοτόμος Κινέζικη ιδέα  - ανεβείτε & κατεβείτε από το τρένο χωρίς το τρένο να σταματήσει. 
Ο χρόνος δεν είναι για χάσιμο. Το τρένο κινείται όλη την ώρα. 

Εάν υπήρχαν 30 σταθμοί μεταξύ του Πεκίνου και Guangzhou, για να σταματήσει και να επιταχύνει πάλι σε κάθε σταθμό το τρένο, θα σπαταλιόταν  και ενέργεια και χρόνος. 

Μια μόνη ελάχιστη στάση 5 λεπτών ανά σταθμό (οι ηλικιωμένοι επιβάτες δεν μπορούν να είναι γρήγοροι) θα οδηγήσει σε συνολική απώλεια 5 λεπτά Χ 30 σταθμούς ή 2.5 ώρες του χρόνου ταξιδιού! 

Πώς λειτουργεί (διαβάστε και μετά δείτε το βίντεο) 
1. Για εκείνους που επιβιβάζονται στο τρένο
Οι επιβάτες σε έναν σταθμό επιβιβάζονται επάνω σε μια καμπίνα πολύ προτού να φθάσει ακόμη το τρένο στο σταθμό. Όταν το τρένο φθάνει, δεν θα σταματήσει. Επιβραδύνει ακριβώς για να πάρει την καμπίνα που θα κινηθεί με το τρένο στη στέγη του. 
Ενώ το τρένο απομακρύνεται ακόμα από το σταθμό, οι επιβάτες θα επιβιβαστούν στο τρένο από την καμπίνα που τοποθετείται στην οροφή του. 
Αφού ξεφορτώσει όλους τους επιβάτες της, η καμπίνα θα κινηθεί προς το πίσω μέρος του τρένου έτσι ώστε οι επόμενοι εξερχόμενοι επιβάτες που θέλουν να κατέβουν στον επόμενο σταθμό θα επιβιβαστούν στην καμπίνα στο πίσω τμήμα της οροφής του τρένου. 

2. Για εκείνους που κατεβαίνουν:  
Όπως είπαμε, αφού ξεφορτώσει όλους τους επιβάτες της, η καμπίνα θα κινηθεί προς το πίσω μέρος του τρένου έτσι ώστε οι επόμενοι εξερχόμενοι επιβάτες που θέλουν να κατέβουν στον επόμενο σταθμό θα επιβιβαστούν στην καμπίνα στο πίσω τμήμα της οροφής του τρένου.
 Όταν το τρένο φθάνει στον επόμενο σταθμό, θα ρίξει απλά ολόκληρη την καμπίνα συνδετήρων ο ίδιος στο σταθμό και θα την αφήσει πίσω στο σταθμό. Οι εξερχόμενοι επιβάτες μπορούν να πάρουν το χρόνο τους να αποβιβασθούν στο σταθμό ενώ το τρένο έχει φύγει ήδη.
 Συγχρόνως, το τρένο θα πάρει τους εισερχόμενους επιβάτες σε μια άλλη καμπίνα στο μπροστινό μέρος της οροφής του .
 Έτσι το τρένο θα ρίχνει πάντα μια καμπίνα στο πίσω τμήμα της στέγης του και θα παίρνει μια νέα καμπίνα στο μπροστινό μέρος της οροφής του, σε κάθε σταθμό. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου