Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Ξεχάσατε τη Siemens; Eίναι εδώ και διεκδικεί τα νέα βαγόνια του Τραμ!




Μετά από εκκωφαντική σιωπή ετών, ελέω του σκανδάλου και του αμφισβητήσιμου, κατά πολλούς, εξωδικαστικού συμβιβασμού με το ελληνικό Δημόσιο, η Siemens «επέστρεψε» στην Ελλάδα.
Του Φώτη Φωτεινού
Η θυγατρική της γερμανικής εταιρείας άνοιξε τις πύλες των γραφείων της στο Μαρούσι για να παρουσιάσει το βαγόνι «REcube». Το εν λόγω βαγόνι αποτελεί μια από τις νέες εφαρμογές της εταιρείας, καθότι περιέχει σύστημα ηλεκτροκίνησης, χωρίς εναέρια γραμμή επαφής.
Μάλιστα, προκειμένου να ενισχύσει το προφίλ της στην Ελλάδα, η Siemens  επέλεξε την Αθήνα, ως την πρώτη ευρωπαϊκή πόλη εκτός Γερμανίας, για την παρουσίαση του βαγονιού «REcube» (φωτο).

Η εταιρεία παρουσίασε το συγκεκριμένο βαγόνι, ενόψει και του επικείμενου διαγωνισμού της Αττικό Μετρό για την προμήθεια 25 βαγονιών του Τραμ.
Το Τραμ της Αθήνας θα χρειαστεί 25 νέα βαγόνια (διαθέτει σήμερα 35), ενόψει των επεκτάσεων σε Πειραιά και στην οδό Πανεπιστημίου, η οποία θα πεζοδρομηθεί.
Ο προϋπολογισμός για την προμήθεια των νέων βαγονιών του Τραμ ανέρχεται στα 45 εκατ. ευρώ (η κατασκευή του δικτύου Τραμ στον Πειραιά εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2015).
Παράλληλα, η Siemens έχει καταθέσει φάκελο συμμετοχής στην κοινοπραξία που έχει ανακηρυχθεί ανάδοχος στο σιδηροδρομικό έργο για την γραμμή Τιθορέα – Δομοκός, ύψους 547 εκατ. Η Siemens έχει καταθέσει φάκελο συμμετοχής για την ηλεκτροκίνηση του έργου, ύψους 45 εκατ. και για την ηλεκτροκίνηση, ύψους 15 εκατ.
Εκτός των άλλων, η εταιρεία περιμένει την υπογραφή της σύμβασης για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης στην Καλαμαριά. Ανάδοχος είναι ο Άκτωρ, με υπεργολάβο, μεταξύ άλλων, την Siemens.
Έντονη είναι η παρουσία της γερμανικής εταιρείας και στους αυτοκινητοδρόμους. Ήδη συμμετέχει στην κατασκευή τούνελ στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και την Ιόνια Οδό, ενώ περιμένει το «ξεπάγωμα» του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65).
Τέλος, σίγουρη θεωρείται η εκδήλωση ενδιαφέροντος στους μελλοντικούς διαγωνισμούς των επεκτάσεων του Μετρό (γραμμή 4), αλλά και της ΕΡΓΟΣΕ προς την Πάτρα.    

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ : http://metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου