ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Μαρία Καλούδη - «Μία χάρη σου ζητώ» (BINTEO)

ΤΕΤΑΡΤΗ 19-4-2017





Ο Νικόλας Λειβαδίτης (nL) είναι ένας από τους πιο ξεχωριστούς τραγουδοποιούς της νέας γενιάς και η συνεργασία του ξανά με την ταλαντούχα και ανερχόμενη ερμηνεύτρια Μαρία Καλούδη έχει ως αποτέλεσμα μια δυναμική μπαλάντα.


Είναι ένα τραγούδι που προκαλεί αίσθηση τόσο μουσικά όσο και οπτικά. Με στίχο άμεσο και αφηγηματικό συνδυάζεται άψογα με την ερμηνευτική ιδιαιτερότητα της Μαρίας και όλα αυτά μέσα από μια εξαιρετική οπτικοποίηση.  
Ο Νικόλας Λειβαδίτης με το «Μία Χάρη Σου Ζητώ» έρχεται να μας υπενθυμίσει πως το ταλέντο του είναι πολύπλευρο και πως η πορεία του προδιαγράφεται λαμπρή και μεγάλη. 
Η Μαρία Καλούδη μας συστήνεται με τη μοναδική της χροιά και ερμηνεία, που δύσκολα μπορεί ν' αφήσει κάποιον ασυγκίνητο. 

Η δημιουργική τους σύμπραξη αφήνει πολλές υποσχέσεις γι' ακόμα περισσότερα πράγματα στο μέλλον 

Ακούστε το τραγούδι εδώ: 


Eρμηνεία: Μαρία Καλούδη
Στίχοι//μουσική: Νικόλας Λειβαδίτης

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Πιάνο: Ηλίας Καλούδης
Μπάσο: Λάκης Χαλκιόπουλος
Τύμπανα: Πάνος Τζινιόλης
Κιθάρες: Νικόλας Λειβαδίτης

Η ηχογράφηση έγινε στο 216 pro-studio

Στίχοι


Με παίρνεις στο τηλέφωνο
τι κάνω με ρωτάς.
Ρωτάς για την υγεία μου,
για θέματα δουλειάς.

Τον εαυτό μου συγκρατώ,
σφιχτά κρατάω το ακουστικό.
Μιλάς εσύ, σωπαίνω εγώ.
Δεν έχω τίποτα να πω.

Μόνο μία χάρη σου ζητώ…

Μη με ρωτάς τι κάνω,
αφού δεν είσαι εδώ.
Αυτό το τηλεφώνημα δεν είναι τυπικό.
Μη με ρωτάς τι κάνω,
πες μου πως μ’ αγαπάς,
πες μου όσα φοβήθηκες κι αγάπησες σε μας.

Με παίρνεις στο τηλέφωνο
ακόμα μια φορά,
κι εγώ το παίζω ψύχραιμη
και όλα μια χαρά.

Σηκώνω το ακουστικό.
«Γειά σου» μου λες,
«Γειά σου» απαντώ.
Μιλάς εσύ, σωπαίνω εγώ.
Δεν έχω τίποτα να πω.

Μόνο μία χάρη σου ζητώ…

Μη με ρωτάς τι κάνω,
αφού δεν είσαι εδώ.
Αυτό το τηλεφώνημα δεν είναι τυπικό.
Μη με ρωτάς τι κάνω,
πες μου πως μ’ αγαπάς,
πες μου όσα φοβήθηκες κι αγάπησες σε μας.

«Φοβάμαι» λες… Υπερβολές.
Δικαιολογίες κι υπεκφυγές.
«Θα πληγωθούμε τι τα θες;
Δεν είμαι εγώ αυτό που θες!»





ΠΗΓΗ. mixgrill.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου