Πέμπτη, 9 Μαρτίου 2017

10 Συναρπαστικές διαδρομές με τρένο σε όλο τον κόσμο

ΠΕΜΠΤΗ 9-3-2017





Η ιστορία των σιδηροδρομικών μεταφορών χρονολογείται από σχεδόν 500 χρόνια.   Πολλοί σιδηρόδρομοι που περνούν μέσα από υπέροχα τοπία, ήταν μια δημοφιλής μορφή των επιβατικών μεταφορών.  Αλλά με την εφεύρεση των αεροπλάνων, αυτά τα όμορφα και μερικές φορές ύπουλη  οι διαδρομές που συνήθως μετατρέπεται σε ένα τουριστικά αξιοθέατα.


1.  Konkan Railway, Ινδία 

Το Konkan Σιδηροδρόμων είναι μια σιδηροδρομική γραμμή η οποία εκτείνεται κατά μήκος της Konkan ακτή της Ινδίας. Τρέχει από Thokur, κοντά Μανγκαλόρε στην Karnataka να Roha σιδηροδρομικό σταθμό στην Μαχαράστρα μέσω Goa, κατά μήκος της δυτικής ακτής της Ινδίας και τη Δυτική Ghats. 




Η εμπειρία των σιδηροδρόμων Konkan εμπλουτίζει τόσο για εγχώριους όσο και ξένους τουρίστες. Οι ταξιδιώτες μπορούν να απολαύσουν εκπληκτική θέα - Αραβική παραλίες της Θάλασσας, αναβλύζοντες καταρράκτες, μακρινά βουνά, είναι μερικά παραδείγματα των τοπίων ότι Konkan Σιδηροδρόμων άτομο θα εμπειρία, ενώ στο δρόμο προς Γκόα από Βομβάη. 



Οι ξένοι έχουν μια μεγάλη εμπειρία με τον σιδηρόδρομο Konkan  είτε από Γκόα προς Βομβάη ή το αντίστροφο. Εκτός από ότι απολαμβάνουν τα όμορφα ινδικά τοπία , αποκτούν εμπειρία απο τους ινδικούς σιδηροδρόμους.



Ινδικοί  σιδηροδρόμοι  μια εικόνα για την ινδική κουλτούρα. Άνθρωποι από διαφορετικές περιοχές της Ινδίας ,ταξίδια στον ίδιο σταθμό και έτσι μπορεί κανείς να πάρει τη γεύση των διαφορετικών πολιτισμών και των παραδόσεων της Ινδίας.


2. Rocky Mountaineer, Καναδάς 




Rocky Mountaineer προσφέρει τέσσερις μοναδικές διαδρομές σιδηροδρόμων - τρία ταξίδια τρένο μέσα British Columbia και Alberta στο Banff, Λέικ Λουίζ, Jasper και το Κάλγκαρι, και μια εκδρομή με τρένο από το Βανκούβερ στο Whistler. 





Αυτό το παγκοσμίου φήμης, πολυτελές τρένο ταξιδεύει με το φως της ημέρας μέσα από την άγρια ​​ομορφιά του Δυτικού Καναδά και είναι ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσετε το μαγευτικό Βραχώδη Όρη του Καναδά. Το 2013, Rocky Mountaineer εισάγει ένα νέο τριήμερο σιδηροδρομικού άξονα, Coastal Passage, που συνδέει το Σιάτλ με το Canadian Rockies. 


Rocky Mountaineer απονεμήθηκε το "Leading εμπειρία ταξιδιού στον κόσμο με τρένο" του το 2005, το 2006 και το 2007 στα World Travel Awards, έχει καταχωρηθεί μεταξύ των " Top 25 στον κόσμο Τρένα »από το 2005 από την Κοινωνία της Διεθνούς Σιδηροδρόμων ταξιδιώτες, και αναγνωρίστηκε από National Geographic Magazine ως ένα από τα "καλύτερα ταξίδια στον κόσμο» το 2007. 



Η Εταιρεία Συγγραφέων Αμερικής Travel, ο μεγαλύτερος οργανισμός στον κόσμο των επαγγελματιών δημοσιογράφων για ταξίδια και φωτογράφων, βαθμολόγησαν το Rocky Mountaineer ως άνω με το τρένο του κόσμου το 2009.


3. Argo Gede τρένο σιδηροδρόμου, Ινδονησία 





Υπάρχουν δύο δρομολόγια τρένων που εκτελούν πλόες της Τζακάρτα Μπαντούνγκ διαδρομή: η Parahyangan Express και ο εκτελεστικός τάξη Argo Gede. 



Το ταξίδι τριών ωρών με Bandung στο Argo Gede είναι μια ιδιαίτερα άνετη βόλτα. Η διαδρομή θα σας οδηγήσει μέσα από ένα εκπληκτικά καταπράσινο τοπίο των βουνών και των κοιλάδων. 





Το τρένο τρέχει σταθερά σε κομμάτια πάνω από  κοιλάδες, σε ένα ευχάριστο περιβάλλον από  φυτείες  τσαγιού, ορυζώνες, ρέματα και ποιμενικά χωριά.


4. Jungfrau Σιδηροδρόμων, Ελβετία 




Αυτός ο  σύγχρονος οδοντωτός σιδηρόδρομος Kleine Scheidegg, σας οδηγεί σε υψόμετρο 2061 μέτρα (6760 πόδια), στους πρόποδες του περιβόητου Eiger North Wall. Από εδώ το Jungfrau Railway ανεβαίνει στο σταθμό, στη Eigergletscher, γνωστή για το εστιατόριο του βουνού. 


Το ταξίδι συνεχίζεται μέσω της σήραγγας Eiger στους σταθμούς στο Eigerwand και Eismeer, με πέντε λεπτά στάση σε κάθε ένα. Οι τουρίστες μπορούν να απολαύσουν τα εκπληκτικά αξιοθέατα από τα μεγάλα παράθυρα παρατήρησης λαξευμένο από το στερεό βράχο Alpine. 





Η άφιξη στην Jungfraujoch (Col), στην καρδιά ενός υπέροχου κόσμου στο παγετώνα στην οροφή της Ευρώπης! Υπέροχη θέα εκτείνονται στις κορυφές της οροσειράς Vosges στη Γαλλία και το Μέλανα Δρυμό στη Γερμανία. Η Μεγάλη  Aletsch Glacier, σε απόσταση 22 χιλιομέτρων (13,7 mi) το μεγαλύτερο  ρεύμα πάγου στις Άλπεις.


5. Rovos Rail, Νότια Αφρική 



Rovos Rail είναι μια ιδιωτική εταιρεία σιδηροδρόμων που λειτουργεί έξω από Capital Park Station στην Πρετόρια, Νότια Αφρική. 






Rovos Rail αμαξοστοιχία-hotel διατρέχει σε τακτά χρονικά διαστήματα σε διάφορες διαδρομές σε όλη την Νότια Αφρική, από τη Νότια Αφρική, στη Ναμίμπια και την Τανζανία .Τα τρένα αποτελούνται από δύο σαλόνια, δύο εστιατόρια , ιδιωτικό διαμερίσματα ύπνου, το καθένα με ιδιωτικό ensuite εγκαταστάσεις. 





Το τρένο έχει τρεις τύπους διαμονής πάνω στο τρένο, το μικρότερο είναι ένα Pullman, σε 76 τετραγωνικά πόδια (7 τ.μ.)? Το μεγαλύτερο είναι το Royal Suite, το οποίο είναι το μισό ένα αυτοκίνητο σταθμό, και 172 τετραγωνικά πόδια (16 τμ). Όλοι οι τύποι των καμπινών διαθέτουν ιδιωτικό ντους, νιπτήρα και τουαλέτα. Το Royal διαθέτει επίσης μια βικτοριανού στιλ μπανιέρα. 





Τα τρένα συνδυάζουν τη χρυσή εποχή του ταξιδιού με τρένο με τις σύγχρονες ανέσεις, δημιουργώντας μια αξέχαστη εμπειρία μιας άλλης εποχής.

6. Kuranda Scenic Railway, Αυστραλία 





Το Kuranda Scenic Railway είναι μιά σιδηροδρομική γραμμή που τρέχει από το Cairns, Queensland , Αυστραλία προς την κοντινή πόλη της Kuranda. 





Περνά μέσα από τα προάστια του Stratford, γλυκού νερού (στάση στο σταθμό του γλυκού νερού) και Redlynch πριν φτάσουν Kuranda. Η γραμμή χρησιμοποιείται για ορισμένες υπηρεσίες εμπορευματικών μεταφορών και άλλες υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών, όπως το Savannahlander. Ο σιδηρόδρομος είναι 37 km (23 mi) στο μήκος. Χρειάζεται περίπου ένα και τρία τέταρτα της ώρας για να αναρριχηθεί ένας τρόπος. 




Ο σε τροπικούς κήπους Kuranda σιδηροδρομικός σταθμός, είναι ένα πολύ γνωστό αξιοθέατο της περιοχής. Downhill  γραμμή μέσω του Φαραγγιού Barron Εθνικό Πάρκο . Το τουριστικό τρένο σταματά σε επιφυλακή, σε μια ωραία θέα στο  Barron Falls. 


7. Outeniqua Choo Tjoe, Νότια Αφρική 




Η Outeniqua Choo Tjoe ήταν το τελευταίο εναπομείναν ατμήλατο τρένο των επιβατών στην Αφρική, που λήγει λειτουργία τον Ιούνιο του 2009. Ο σιδηρόδρομος ολοκληρώθηκε το 1928, και συνδέει τις πόλεις του GEORGE και της Knysna στο Western Cape, Νότια Αφρική. 





Το 3 ώρες ταξίδι σταματά επίσης στις πόλεις Wilderness, Goukamma και Sedgefield. 
Η γραφική 67 χιλιομέτρων (42 mi) διαδρομή στην ακτογραμμή της διαδρομής Garden -  λιμνοθάλασσα Knysna. 






Ανακηρύχθηκε επισήμως διατηρηθέντες σιδηροδρόμοι το 1992, μεταφέροντας περίπου 40.000 επιβάτες ετησίως κατά τη χρονική στιγμή. Μια δεκαετία αργότερα, μετέφερε 115.000 επιβάτες ετησίως, το 70% από τους οποίους ήταν ξένοι τουρίστες.

8. Albula-Bernina σιδηροδρομικής γραμμής, Ελβετία 




Albula-Bernina Σιδηροδρομική Γραμμή λειτουργεί από Rhaetian Railway - μια ελβετική εταιρεία μεταφορών, που διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο όλων των ιδιωτικών σιδηροδρόμων στην Ελβετία. Τα πιο γνωστά τρένα που λειτουργούν στο Albula / Bernina Σιδηροδρόμων είναι το Glacier Express και το Bernina Express. 



Το Bernina Express είναι ένα τρένο που συνδέει Chur (ή Νταβός) στην Ελβετία με Poschiavo και Tirano στην Ιταλία από τη διέλευση των ελβετικών Άλπεων. Για το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής του, το τρένο περνά  μέσω απο το  Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς γνωστό ως Rhaetian Railway in the Albula / Bernina Landscapes. 


Το Glacier Express διασχίζει, το οδογέφυρα Landwasser    Το Glacier Express ταξιδεύει από το Zermatt στο Davos ή του Αγίου Moritz σε περίπου επτά hours.
The Glacier Express, το οποίο λειτουργεί από το 1930,  ως «το πιο αργό εξπρές τρένο του κόσμου» και τους μέσους όρους 36 χλμ/ώρα (22 mph). 
Το ταξίδι με το Glacier Express είναι ένα 7 ½ σιδηροδρομικό ταξίδι ώρα σε 291 γέφυρες, μέσα από 91 σήραγγες και σε όλο το πέρασμα Oberalp στο υψηλότερο σημείο στα 2.033 μέτρα (6.670 πόδια) στο ύψος. 



Η γραμμή Albula και η γραμμή Bernina στο Bernina Express, διαδρομές από κοινού ένα Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς το 2008. Το ταξίδι για το Bernina Express είναι ένα τετράωρο σιδηροδρομικό ταξίδι  σε 196 γέφυρες, μέσα από 55 σήραγγες και σε όλο το πέρασμα Bernina στο υψηλότερο σημείο στα 2.253 μέτρα (7.390 πόδια) στο ύψος. 





Το Bernina Σιδηροδρόμων κατασκεύασε τη γραμμή Bernina μεταξύ 1908 και 1910, και στη συνέχεια λειτουργεί ανεξάρτητα μέχρι το 1940, όταν το σιδηροδρομικό σταθμό ανέλαβε η Rhaetian . Το Bernina Express χρησιμοποιεί κλίσεις του 7%  σε ύψος περίπου 1800 μέτρα (5.900 πόδια) από τη σύνοδο κορυφής στο Ospizio Bernina σε Tirano.


9. Chemin de Fer de La Mure, Γαλλία 





Η Chemin de Fer de La Mure (το Mure σιδηρόδρομος) είναι ένα σιδηροδρομικό τουριστικό τρένο στην Isère  κοντά στην πόλη της Grenoble, Γαλλία. 

 
Μετά από τις απειλές κλεισίματος στα μέσα της s1970s, η γραμμή σώθηκε από την πετρελαϊκή κρίση και έγινε ένας από τους καλύτερους τουριστικούς σιδηροδρόμους στην Ευρώπη, με εκπληκτική θέα πάνω από φράγματα,  λίμνες και το ορεινό τοπίο. Μπορεί να φτάσει κανείς εύκολα οδικώς από την Γκρενόμπλ, ή από τις αμαξοστοιχίες στη γραμμή SNCF για την Gap
.

10. Conway Scenic Railroad, USA 



Το Conway Scenic Railroad είναι μια σιδηροδρομική κληρονομιά σε Βόρειο Conway, Νιού Χάμσαϊρ . Ο σιδηρόδρομος λειτουργεί σε δύο ιστορικές σιδηροδρομικές διαδρομές: μια γραμμή από το Βόρειο Conway σε Conway, που ήταν στο παρελθόν μέρος του Κλάδου Conway της Railroad Βοστώνη και Maine, και μια γραμμή από το Βόρειο Conway μέσω Crawford Notch στην Fabyan που κάποτε ήταν μέρος του τμήματος Mountain του σιδηροδρόμου Maine Central. 



Η γραμμή Conway ανήκει Conway Scenic και η Ορεινή Μεραρχία στο  New Hampshire. Russ Seybold είναι ιδιοκτήτης και πρόεδρος του Conway Scenic. Ο κύριος τερματικός σταθμός του σιδηροδρόμου βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Βόρειο Conway στο Mount Washington κοιλάδα. 
Το συγκρότημα σταθμός έχει καταχωρηθεί στο Εθνικό Μητρώο των ιστορικών θέσεων από το 1979. 

Bonus: Chennai-Rameswaram Route, Ινδία 





Ο μόνος τρόπος για να φτάσετε στο νησί της Rameswaram στη νότια ακτή της Ινδίας, είναι μέσα από έναν επικίνδυνο δρόμο, το Chennai-Rameswaram διαδρομή. 



Η Rameswaram τρέχει κατά μήκος της νότιας ακτής της Ινδίας που διασχίζει τη γέφυρα στη θάλασσα Ramaswaram πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό. Λόγω των ισχυρών ανέμων,, μπορεί να πάρει πάνω από δεκαπέντε λεπτά για να περάσει και ήταν η σκηνή πολλών ατυχές ατυχημάτων