ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Journey - Open Arms (LIVE)

ΣΑΒΒΑΤΟ 28-1-2017


ΒΙΝΤΕΟ.




ΣΤΙΧΟΙ.


Open Arms

 


Lying beside you
Here in the dark
Feeling your heartbeat
With mine
Softly you whisper
You're so sincere
How could our love
Be so blind
We sailed on together
We drifted apart
And here you are by my side
(Chorus)
So now I come to you
With open arms
Nothing to hide
Believe what I say
So here I am
With open arms
Hoping you'll see
What your love means to me
Open arms
Living without you
Living alone
This empty house seems so cold
Wanting to hold you
Wanting you near
How much I wanted you home
And now that you've come back
Turned night into day
I need you to stay

Ανοιχτές Αγκάλες

 


Ξαπλωμένος δίπλα σου
Εδώ στο σκοτάδι
Να νιώθω τον χτύπο της καρδιάς σου
Με τον δικό μου
Σιγανά μου ψιθυρίζεις
Είσαι τόσο ειλικρινής
Πως μπορεί η αγάπη μας,
Να είναι τόσο τυφλή?
Εμείς πλεύσαμε μαζί
Χαθήκαμε
Και να 'σαι τώρα, δίπλα μου
(Ρεφραίν)
Κι έτσι, τώρα έρχομαι σε σένα
Με ανοιχτές αγκάλες
Δεν έχω τίποτα να κρύψω
Πίστεψε αυτό που λέω
Να μαι λοιπόν
Με ανοιχτές αγκάλες
Ελπίζοντας πως θα καταλάβεις
Τι σημαίνει για μένα η αγάπη σου
Ανοιχτές αγκάλες
Ζώντας χωρίς εσένα
Ζώντας μόνος
Αυτό το άδειο σπίτι μοιάζει τόσο παγωμένο
Θέλοντας να σε κρατήσω
Θέλοντας σε, κοντά μου
Πόσο ήθελα να ήσουν στο σπίτι
Και τώρα πού γύρισες
Έκανες την νύχτα, μέρα
Χρειάζομαι να μείνεις
(Ρεφραίν)
Κι έτσι, τώρα έρχομαι σε σένα
Με ανοιχτές αγκάλες
Δεν έχω τίποτα να κρύψω
Πίστεψε αυτό που λέω
Να μαι λοιπόν
Με ανοιχτές αγκάλες
Ελπίζοντας πως θα καταλάβεις
Τι σημαίνει για μένα η αγάπη σου
Ανοιχτές αγκάλες
ΠΗΓΗ. lyricstranslate.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου