Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015

6° ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2015

ΤΕΤΑΡΤΗ 22-4-2015




Στους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης 47 άρτια προετοιμασμένα ιστορικά αυτοκίνητα πήραν εκκίνηση για το 6ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας που συνδιοργάνωσαν οι λέσχες ΦΙΛΠΑ & ΣΙΣΑ.
Το πρώτο σκέλος διερχόταν από Καπαρέλι, Θίσβη, Χαιρώνεια και περιλάμβανε 7 ειδικές διαδρομές, με κατάληξη την Αράχωβα όπου έγινε και η πρώτη ανασυγκρότηση. Μία ποινή 58 δευτερολέπτων έβγαλε ένα από τα φαβορί, τους Κατσαούνη/Μανσόλα/Porsche 911, νωρίς εκτός διεκδίκησης της 1ης θέσης.

Τα πληρώματα είχαν στην διάθεση τους δύο ώρες για την επανεκκίνηση, ώστε να ολοκληρώσουν τις υπόλοιπες 6 ειδικές διαδρομές ακριβείας. 

Αγόριανη, Χάνι Ζαγκανά & Βίνιανη ήταν τα επόμενα σημεία δοκιμασίας και αργά το απόγευμα τερμάτισαν τα πληρώματα στους Δελφούς.Στην Κατάταξη της 1ης μέρας προηγούνταν οι Παλαβίδης/Παλαβίδη/Mini, Λάγγας/Μαλτέζου/Volvo και οι περυσινοί νικητές Μπέντας/Γεωργακάς/Alfa Romeo. 

Σε απόσταση αναπνοής καταδίωκαν οι Λάμαρης/Κοτζιάς/Mazda και Χρυσωτής/Χειδάρης/BMW.

Για το δεύτερο σκέλος, το πρώτο αυτοκίνητο εκκίνησε στις 9:30 το πρωί από το ξενοδοχείο «Amalia Hotel» στους Δελφούς με κατεύθυνση προς Αμφίκλεια, μέσω Τριταίας, Προσηλίου & Σουβάλας, ολοκληρώνοντας τις πρώτες 7 επτά ειδικές δοκιμασίες της δεύτερης ημέρας. 

Έπειτα τα πληρώματα διαγωνίστηκαν στις τελευταίες 8 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας αφού διέσχισαν την Τιθορέα, την Χαιρώνεια, τα Λουκίσια & το Πλατανάκι. Το απόγευμα της Κυριακής ο πεζόδρομος της παραλίας Χαλκίδας ήταν ο τερματικός σταθμός του 6ου Κλασικού Ράλλυ Ελλάδας.

Οι συνολικά 28 ειδικές διαδρομές ακριβείας και οι 11 σταθμοί ελέγχου χρόνου έφεραν την ανατροπή και ανέδειξαν τους άξιους νικητές.

  1.  Λάμαρης Χάρης – Κοτζιάς Αλέκος με Mazda RX-7 του 1982 & 13 β.π.
  2.  Κολοβός Χρήστος – Παπαλεξάνδρου Ηλίας με Peugeot 504 Coupe του 1977 & 15 β.π.
  3.  Λάγγας Γιώργος – Μαλτέζου Ελένη με Volvo 122S του 1964 & 18 β.π.







Φωτογραφίες: actionstudiogr.worldpresss.com







ΠΗΓΗ. newsbomb.gr