Σάββατο, 23 Μαρτίου 2013

ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΙΑΣ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ


 23-3-2013
   Μετα τις τελευταίες δηλώσεις του κ.Χατζηδάκη στην ΝΕΤ, οτι σε 15 ημέρες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ κια προχωράει η αποκρατικοποίησή της μέχρι το τέλος του χρόνου, ας κάνουμε μια αναδρομή στο ιστορικό της εξυγίανσης από το 2010 έως σήμερα, όπως φυσικά διατρανώνει το Υπουργείο Μεταφορών και η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
    Μετά το κλείσιμο των περιφερειακών δικτύων χωρίς να ληφθεί υπ΄'οψιν το κοινωφελές έργο που παρέχει ο Σιδηρόδρομος ,το 2010 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαριθμεί περί τους 1700 εργαζομένους. 
     Στη συνέχεια γίνονται υποχρεωτικές μετατάξεις σε Προσωποπαγείς θέσεις στην Περιφέρεια και στα Νοσοκομεία ( κάποιος που κατέχει προσωποπαγή θέση -αλλά είναι μόνιμος, είναι λιγότερο ''μόνιμος'' από κάποιον που είναι μόνιμος σε οργανική θέση) , χωρίς να εξετασθεί το αναγκαίο Προσωπικό στις νευραλγικές θέσεις των Μηχανοδηγών και του Προσωπικού Κίνησης Αμαξοστοιχιών.
    Με τις συνταξιοτήσεις απο το 2010 μέχρι σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαριθμεί 890 εργαζομένους, για τις σημερινές ανάγκες τις εταιρίας θα γίνουν μέσα  στο 2013 εσωτερικές μετατάξεις.  
     Συνεντεύξεις των μεταχθέντων Μηχανοδηγών το 2011:


 συνέχεια των βίντεο:
Μέσα σε 3 χρόνια γίνεται κούρεμα των δαπανών μισθοδοσίας, με την βοήθεια του νόμου 4024/2011 και της εφαρμογής του ενιαίου μισθολογίου στα 3/4 των δαπανών μισθοδοσίας όπως φαίνεται παρακατω:
το «κούρεμα» στις δαπάνες μισθοδοσίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
2013 2012 (9μηνο) 2011 2010
Αμοιβές και       έξοδα προσωπικού 25

27,3 (9μηνο) 50,3 94,3
Οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού της εταιρείας εκτιμώνται στα 25 εκατ. ευρώ το 2013, έναντι 94,3 εκατ. το 2010. Η δραματική βουτιά του κόστους μισθοδοσίας οφείλεται στις υποχρεωτικές μετατάξεις, τις συνταξιοδοτήσεις, αλλά και στην εφαρμογή απανωτών περικοπών, εξαιτίας του νόμου για την εξυγίανση του ομίλου ΟΣΕ (4024/2011), αλλά και του ενιαίου μισθολογίου.
Εξαιτίας της εφαρμογής του ενιαίου μισθολογίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι εργαζόμενοι θα δουν τις αποδοχές τους μειωμένες κατά 8% μεσοσταθμικά, ενώ η εταιρεία θα έχει ωφέλεια περί τα 3 εκατ. ευρώ.




ΠΗΓΕΣ: 1.  http://metaforespress.gr/
               2.  http://www.youtube.com  ( Μηχανοδηγοί του ΟΣΕ μετατάσονται)